Facebook
Twitter
Problem melden

Kumm Mädche danz Songtext

Ich han dich niemols verjesse,
Für ne koote Moment wors du mir.
Sechs Daach lang im Rausch wie besesse, doch Äschermittwoch wor alles vorbei.
Ich daach schon ich sinn dich nie widder,
Doch plötzlich steihs du do im Leech,
Im selve Kostüm, für minger Bühn,
Dingem Blick kann ich nit widerstonn.

Kumm Mädche danz, mit mir durch die Naach, der Mond bliev für uns waach, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.
Kumm Mädche danz, mit mir durch Naach, su lang han mir jewaat, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.

Ich will dich nie mih verjesse, doch einmol loss ich dich nit stonn.
Durch dich han ich entlich bejriffe, Kopp jäjen Hätz kann nit jonn.
Ich kann et nit länger erdrage, un schrei en et Mikro,,
Mein Schatz!
Loss uns jetz fleeje, denn du bes för mich, et beste Ich liebe nur dich!"

Kumm Mädche danz, met mir durch die Naach, der Mond bliev för uns waach, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.
Kumm Mädche danz, mit mir durch dir Naach, su lang han mir jewaat, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.

Instrumental)

Kumm Mädche danz, met mir durch die Naach, der Mond bliev för uns waach, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.

Kumm Mädche danz, mit mir durch die Naach, der Mond bliev für uns waach, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.
Kumm Mädche danz, mit mir durch die Naach, su lang han mir jewaat, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.
Fragen über Paveier
Was bedeutet das Wort paveier?
Wer hat LEEV Marie gesungen?
Wie heißt der Sänger von paveier?
Wie heißt eine berühmte Kölner Band?

Album Leev Marie (2016)

Paveier
  1. 1.
    Minsche unserer Stadt
  2. 2.
    Kumm Mädche danz
  3. 3.
    Du löss mich nit loss
  4. 4.
    Leev Marie
  5. 5.
    Jeld regiert de Welt
  6. 6.
    Ohne dich
  7. 7.
    Du häs et schönste Jeseech vun Kölle
  8. 8.
    Walli, Walli
  9. 9.
    Uns jeiht et joot
  10. 10.
    Dä ahle Mann
  11. 11.
    Die Liebe kommt, die Liebe geht
  12. 12.
    Mir singe e Lääve lang
  13. 13.
    Wenn mir uns all he verstonn
  14. 14.
    Schlof schön
  15. 15.
    Leev Marie (Remix)
Paveier - Kumm Mädche danz
Quelle: Youtube
0:00
0:00
Made with in Berlin
© 2000-2024 MusikGuru