Bedeutung Songtext
Facebook
Twitter
Problem melden

Vun Mir Uss Kitsch Übersetzung
von Bap

Von Mir Uss Kitsch
Vun Mir Uss Kitsch
Dass es so etwas wirklich gibt ? das schwöre ich dir ? hätte ich nie gedacht. Wenn mir damit vor ein paar Tagen wer gekommen wäre, den hätte ich ausgelacht ? sonst nichts. "Hör auf, du gehst zu oft in's Cinema", weil mir war sonnenklar, daß es das nur im Kitschfilm gibt und sonst nicht. Fräulein, glaube es mir, ich drehe noch durch. Ich kenne mich selbst nicht mehr. Ich habe den "Zitter"(das Zittern), wenn du vor mir stehst, abwechselnd kalt und heißt, wie wenn man fiebrig friert. Und das ist mir bisher noch nie passiert. Bin ganz schön irritiert. Erst nach und nach wird mir langsam klar, hier wird ein Traum gerade wahr. Ich habe mich volles Rohr in dich verknallt ? na und, dann ist das halt. Von mir aus Kitsch ? mich stört das nicht, weil das ist es nicht.
Dat et sujet wirklich jitt - dat schwör ich dir, hätt ich nie jedaach. Wemmer domet vüür paar Daach wer jekumme wöör, dä hätt ich ussjelaach, un sons nix. ''Höhr op, do jehß zo oft nohm Cinema'' Weil mir woor sonnenklar dat et dat nur em Kitschfilm jit, un sons nit. Frollein gläuv et mir -- ich drieh noch durch, ich kenn mich selfs nit mieh. Ich hann der Zidder, wenn de vöör mir stehß abwechselnd kalt un heiß, wie wemmer fiebrig friert. Un dat ess mir bisher noch nie passiert, benn janz schön irritiert. Eez noh un noh weet mer langsam kloor, he weet ne Draum jraad woor. Ich hann mich volles Rohr en dich verknallt, na un, dann ess dat halt vun mir uss Kitsch -- mich stöhrt dat nit, weil, dat ess et nit.
Fragen über Bap
Wann wurde BAP gegründet?
Wie heißt der Sänger von BAP?
Bap - Vun Mir Uss Kitsch
Quelle: Youtube
0:00
0:00
Made with in Berlin
© 2000-2024 MusikGuru